İlk Ögretim Akrostiş şiirler


İLK ÖGRETİM AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER 

İLK ÖĞRETİM AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

    İlk Ögretim akrostiş şiir şiirler    İlk Ögretim İle ilgili akrostiş şiir şiirler    İlk Ögretim   adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler    İlk Ögretim   akrostiş şiir denemeleri    <<<  akrostiş şiir örnekleri       
   ---



   ---
   İlk okumayı yazmayı 
   Listeler hazırlamayı 
   Küçükken büyümeyi 
   Öğrendim artık sende 
   Gezdirdin dünyaları 
   Rüyamda görmediğim yerleri 
   Eğlenmeyi, dinlenmeyi 
   Topluca çalışmayı 
   İnsanlarla hep birlikte  
   Mutlu olmayı öğrettin bana             
   ---



   ---

İLK ÖGRETİM AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

          İlk Ögretim akrostiş şiir şiirler    İlk Ögretim İle ilgili akrostiş şiir şiirler    İlk Ögretim   adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler    İlk Ögretim   akrostiş şiir denemeleri    <<<  akrostiş şiir örnekleri       
  
   ---
 

  ---
 

İLK ÖĞRETİM AKROSTİŞ ŞİİR ŞİİRLER

      İlk Öğretim    akrostiş şiir şiirler    İlk Öğretim   İle ilgili akrostiş şiir şiirler    İlk Öğretim    adında isminde konusunda akrostiş şiir şiirler    İlk Öğretim    akrostiş şiir denemeleri    İlk Öğretim  akrostiş şiir örnekleri     
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

RASTGELE SAYFALAR